Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

Vad i helvete ska man göra för att få besökare här?

Av Mary - 21 mars 2009 12:27

Jag har skrivit, jag har kommenterat andra och ändå har jag enbart fått en enda kommentar på denna sida? Okej att alla inte älskar mina texter men wtf?! På min gamla blogg hade jag när jag var som mest aktiv över 1000 besökare per dag... sååå dåligt kan jag väl ändå inte skriva då?

 
 
Josephinee

Josephinee

21 mars 2009 12:33

Tjimgeling :) Jag känner precis som du :P på min förra blogg jag hade nästan överdrivet mkt besökare och fick jämt kommentarer på typ skit inlägg, men nu de e helt dött, nästan som man pratar med sig själv hehe :) ha de bäst Kraam

http://Superhuman.bloggagratis.se

 
Josephinee

Josephinee

21 mars 2009 13:12

Attans då ;p Hehe Jaa verkligen, funderar på att göra något radikalt så man får lite uppmärksamhet här haha :)

http://superhuman.bloggagratis.se

 
fairy

fairy

21 mars 2009 15:52

Tack för din kommentar Mary!
Får se hur det löser sif, till allt hör att det är mammas lägenhet så vi kan inte byta bort den, och flytta är svårt, då bostadssituationen i sthlm är som den är :(

Angående ditt inlägg så håller jag mer, det är antingen svårflirtate läsare eller bara ingen som läser.
Tycker inte alls du skriver dåligt, däremot kanske byta bloggsida?
det funderar jag på..

http://ochjag

 
Naom

Naom

21 mars 2009 18:57

För mig har det varit tvärtom - när jag flyttade hit fick jag mer kommentarer än där jag varit förut. Men jag förstår din frustration. Återkommer ;)
N

http://n-a-o-m.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

21 mars 2009 19:16

Det är väl så många gånger att man är inne och läser men inte lämnar kommentarer,,,men jag har läst och det finns mycket att läsa hos dig,,,,

http://http;//netrobloggen.se/yrselvirr

 
Mary

Mary

21 mars 2009 20:09

Ulla:

Oj tack Ulla, den kommentaren hade jag inte väntat mig! Tack för fina ord och välkommen tillbaka! :-)

http://www.mittliviskrift.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Silver

7 april 2009 20:57

Haha! Aggro då! Nu är till exempel jag här, och kommenterar dessutom!

More where that came from :)

 
Mary

Mary

7 april 2009 21:31

Haha men se där kommer min favvo-Silver-kille också! Så du gillar mina aggroinlägg alltså? Hmmm... Så det var det här du menade med läsvärt alltså? :-)

http://www.mittliviskrift.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 19 maj 2009 21:21

NU har jag registrerat mitt företag! Wiiiii!!! Det är dock inte helt säkert att jag startar det ändå, men eftersom jag vet att det kan ta en hel oändlighet innan man får sitt företag registrerat och innan företagsnamnet godkänns har jag fått rådet at...

Av Mary - 17 maj 2009 09:47

  I fredags var jag ute och åt lunch med en kund till mig. Han har köpt tidigare och kommer förmodligen att köpa igen. Vi har fått en riktigt bra kontakt redan från första stund och han är en sådan som verkligen kan prata. Han pratar till och med mer...

Av Mary - 14 maj 2009 21:59

Lena Endré är helt fantastiskt vacker och dessutom en av Sveriges bästa skådespelare. Jag bara älskar denna reklam och reklam är annars något jag inte alls brukar tycka om...   ...

Av Mary - 14 maj 2009 21:06

  Plats: Systembolaget, kassa 3, Vasagatan, Stockholm Tid: Torsdag den 14 maj 2009, 18:09   Tänk er senariot... när jag kommer fram till kassan är det kanske sex personer före mig i kön. Det finns bara en kassa öppen och den som står näst i kön för a...

Av Mary - 12 maj 2009 21:56

  att TV-kvällen är så lång. Först Uggly Betty klockan åtta, därefter Desperata... men den tittar jag mest på i brist på annat. Sen kommer Christine, visst är hon väl underbar? Sist men inte minst Brothers and sisters, en av de bästa serierna ever......

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om omröstningar som dessa på denna blogg?
 Tråkiga
 Astråkiga
 Så tråkiga att man bara dör!
 Mjaa okej lite roliga är de kanske
 Roliga
 Så roliga att jag håller på att döööö!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards