Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Alla dessa J'n

Av Mary - 9 maj 2009 10:36

Jag har ju försökt att hålla avståndet till de flesta J'n en längre tid nu men vissa tycks aldrig ge sig.


Mail: Hej! Kvar på msn? :-) 04:24 i morse... Han har visserligen tonat ned sin ton sedan sist då jag svarade att jag ännu en gång blockat och plockat bort honom från msn. Efter snart tre år skulle man ju kunna tro att han borde ha gett upp hoppet, men inte denna J inte.


Det här är mannen som har alla yttre attribut, han är snygg som få, väldigt trevlig, charmig och social. Han är intelligent, har bra jobb, bor i en fin lägenhet i ett trevligt område. Han uppfyller mer än väl alla de yttre önskningar man någonsin kan önska sig, men fan, I don't like him.


Egentligen så har han nog inte alla yttre attribut, eller åtminstone inte de inre. Jag känner inte honom jätteväl men jag uppfattar inte honom som den mest omtänksamma personen. Han tycker om sig själv och det är ju bra, men om han är den enda  han verkligen tycker om så blir det ju lite fel.


Jag gillar inte alls hans sätt att bemöta mig, eller snarare så gillar jag inte hans sätt att bemöta mig när jag inte "jagar" honom. Han är förmodligen van att tjejer står på kö för att få hans uppmärksamhet och det har jag aldrig gjort. Det verkar inte som om han vet hur han ska möta mig när jag inte visar det översvallande intresset för honom. Nej, han är knappast övertygande i sitt sätt och han får knappast mig att falla för honom.


Vad jag inte fattar är varför han fortsätter att komma tillbaka om och om igen. Jag har varit väldigt ärlig mot honom, rakt av brutalt ärlig. De flesta skulle ju backa efter en sådan ärlighet men nej nej. Tycker han om att bli dissad om och om igen eller vad? Är det jakten på den omöjliga som lockar honom, vill han överbevisa mig att han minsann visst skulle kunna få mig vart han vill?


Jag vet inte och det spelar inte så stor roll, jag fortsätter att ignorera honom.

 
 
Ingen bild

Miss V

9 maj 2009 14:13

Haha, sådär är mitt ex. Han kan vara skittrevlig och fjäskig ena dagen och...ja, inte otrevlig med konstig nästa. Så jag gjorde ett experiment, fnissade förtjust och drog i håret (jaja, lite överdrivet) och då blev han konstig dagen efter. Så visst tror jag att det beror på att såna där typer vill ha bekräftelse och när de får det är de nöjda. Tills nästa gång de törstar.

 
Ingen bild

Mary

9 maj 2009 19:42

Ja bekräftelse vill han ju helt säkert få, men det är ju lite konstigt att han söker min bekräftelse som han aldrig fått under såååå lååång tid. Fjant är vad han är!

Lustigt att vissa människor går att läsa så enklet och jag har också testat så med vissa som betett sig konstigt. Spel går ju helt bort!

 
Yoline

Yoline

10 maj 2009 09:06

Åhå, den sorten kan jag.. det är nog jakten som får dem att aldrig ge upp. De måste vara riktigt små människor som behöver så mycket bekräftelse.. såna är ju sällan intressanta. Puss på dig söta fina

http://www.therealyoline.blogspot.com

 
Ingen bild

Mary

11 maj 2009 20:22

Ja du har så rätt så, han söker bekräftelse. Jag fattar bara inte att han söker det av mig med tanke på att han aldrig får det... Fjant!
Puss min sköna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 19 maj 2009 21:21

NU har jag registrerat mitt företag! Wiiiii!!! Det är dock inte helt säkert att jag startar det ändå, men eftersom jag vet att det kan ta en hel oändlighet innan man får sitt företag registrerat och innan företagsnamnet godkänns har jag fått rådet at...

Av Mary - 17 maj 2009 09:47

  I fredags var jag ute och åt lunch med en kund till mig. Han har köpt tidigare och kommer förmodligen att köpa igen. Vi har fått en riktigt bra kontakt redan från första stund och han är en sådan som verkligen kan prata. Han pratar till och med mer...

Av Mary - 14 maj 2009 21:59

Lena Endré är helt fantastiskt vacker och dessutom en av Sveriges bästa skådespelare. Jag bara älskar denna reklam och reklam är annars något jag inte alls brukar tycka om...   ...

Av Mary - 14 maj 2009 21:06

  Plats: Systembolaget, kassa 3, Vasagatan, Stockholm Tid: Torsdag den 14 maj 2009, 18:09   Tänk er senariot... när jag kommer fram till kassan är det kanske sex personer före mig i kön. Det finns bara en kassa öppen och den som står näst i kön för a...

Av Mary - 12 maj 2009 21:56

  att TV-kvällen är så lång. Först Uggly Betty klockan åtta, därefter Desperata... men den tittar jag mest på i brist på annat. Sen kommer Christine, visst är hon väl underbar? Sist men inte minst Brothers and sisters, en av de bästa serierna ever......

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om omröstningar som dessa på denna blogg?
 Tråkiga
 Astråkiga
 Så tråkiga att man bara dör!
 Mjaa okej lite roliga är de kanske
 Roliga
 Så roliga att jag håller på att döööö!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards