Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

Han är inte ful...

Av Mary - 11 maj 2009 22:46

men fan det är någonting som gör att jag bara inte gillar hans utseende. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det... Det sjuka är ju att jag gillar honom, han är rolig, smart, så där lagom ironisk och ändå tillräckligt seriös för att man ska ta honom på allvar. Men jag gillar inte riktigt hans utseende trots att han egentligen ser helt ok ut. What to do? Jag skiter i det i vanlig ordning, eller? Jaa?

 
 
Yoline

Yoline

12 maj 2009 08:23

Mmm, det borde du ju göra.. ja, gört! När man väl tycker om en människa så blir den ju finast och har han allt annat så varför fastna på detaljer. Puss

http://www.therealyoline.blogspot.com

 
Ingen bild

Mary

12 maj 2009 20:28

Hehe ja varför fastna på detaljer? Men om man nu fastnar på detaljer, betyder inte det att det inte är rätt då? Puss

 
Ingen bild

malin

12 maj 2009 23:24

...om du hakar upp dig, ja då är han inget f dig.

...annars hade man ju tagit han även om han hade fula skor typ:p

hur går det annars?

pok

 
Yoline

Yoline

13 maj 2009 18:35

Nej nej, det betyder att du måste lära dig se bakom ytan helt enkelt.. fast jag kanske inte skulle slita häcken av mig om det inte kändes bättre rätt snabbt. Puss

http://www.therealyoline.blogspot.com

 
Ingen bild

Mary

14 maj 2009 21:43

Malin:

Ja men faktiskt, det är så jag tänker... det känns bara inte rätt antar jag...

Annars bra som bara den, hur är det med dig gumman?
pok ol söt

 
Ingen bild

Mary

14 maj 2009 21:45

Youline:

Jo jag håller med dig om att man ska se utöver ytan. I detta fall är det ju inte så att han ser illa ut på något vis... det är något med hans uttryck jag inte gillar, hans blick, hans sätt att föra sig... Min erfarenhet säger mig att det kan bli en god vän, men inte så mycket mer då... Söker jag fel, hittar jag fel så beror det på att det inte känns rätt
Puss

 
Ingen bild

Miss V

18 maj 2009 09:27

Nu är du sådär typiskt osvensk. Man får inte säga att en människa är ful. Men seriöst, vem vill ha någon som inte faller en i smaken? Vad ska man säga? "Älskling, du är så ful men jag gillar dig ändå..." eller? Nej tack!

ALLT ska stämma, så är det bara :)

 
Ingen bild

Mary

18 maj 2009 23:20

Hahah typiskt osvensk? Ja thats me! :-P

Faktum är att han är inte ful, det är något med hans ögon... jag gillar inte ickelystern i hans ögon bara... Hmmm

Det är dock sant som du säger, det måste funka fullt ut, annars är det FEEEEEEEEEEL! Fel är det tyvärr inte svårt att hitta, hittills under 3,5år som singel har jag inte hittat bara rätt... undrar bara när?!

Snart kommer han där ALLT stämmer, I'm sure! :-P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 19 maj 2009 21:21

NU har jag registrerat mitt företag! Wiiiii!!! Det är dock inte helt säkert att jag startar det ändå, men eftersom jag vet att det kan ta en hel oändlighet innan man får sitt företag registrerat och innan företagsnamnet godkänns har jag fått rådet at...

Av Mary - 17 maj 2009 09:47

  I fredags var jag ute och åt lunch med en kund till mig. Han har köpt tidigare och kommer förmodligen att köpa igen. Vi har fått en riktigt bra kontakt redan från första stund och han är en sådan som verkligen kan prata. Han pratar till och med mer...

Av Mary - 14 maj 2009 21:59

Lena Endré är helt fantastiskt vacker och dessutom en av Sveriges bästa skådespelare. Jag bara älskar denna reklam och reklam är annars något jag inte alls brukar tycka om...   ...

Av Mary - 14 maj 2009 21:06

  Plats: Systembolaget, kassa 3, Vasagatan, Stockholm Tid: Torsdag den 14 maj 2009, 18:09   Tänk er senariot... när jag kommer fram till kassan är det kanske sex personer före mig i kön. Det finns bara en kassa öppen och den som står näst i kön för a...

Av Mary - 12 maj 2009 21:56

  att TV-kvällen är så lång. Först Uggly Betty klockan åtta, därefter Desperata... men den tittar jag mest på i brist på annat. Sen kommer Christine, visst är hon väl underbar? Sist men inte minst Brothers and sisters, en av de bästa serierna ever......

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om omröstningar som dessa på denna blogg?
 Tråkiga
 Astråkiga
 Så tråkiga att man bara dör!
 Mjaa okej lite roliga är de kanske
 Roliga
 Så roliga att jag håller på att döööö!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards