Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Att vara 33 år och nervös för att inte ha med legget

Av Mary - 23 mars 2009 18:33

I morse när jag skulle köpa frukost på cafét vid mitt jobb så insåg jag att jag lämnat mitt visa-kort och körkort hemma idag. Igår när jag var och handlade tog jag bara ut dem ur plånboken och lade direkt i jackfickan. Det var fuljackan så den hade jag ju naturligtvis inte på jobbet idag! Såå irriterande!!! Det löste sig dock eftersom jag hade kreditkortet med mig... så frukost och lunch på kredit idag alltså.


På vägen hem bestämde jag mig dock för att gå förbi Systembolaget och köpa en flaska vin. Jo, jag vet att det är måndag, men jag ville ha ett glas vin och hade inget hemma så... När jag står i kön för att göra min beställning så inser jag ju att jag inte har mitt körkort med mig! Jisses så nervös jag blev. Det skulle ju vara såå himla typiskt om de bad om att se leg just idag när jag inte hade med mig det.


Det här var nog första gången någonsin som jag var på systemet och inte hade leg med mig och då ska tilläggas att jag har fått handla lagligt på Systemet i över 13 år. Det händer fortfarande titt som tätt att jag får visa leg och det är ju i vanliga fall mycket trevligt såklart. Men att vara 33 år och nervös för att man inte har med sig leg när man ska på Systemet är ju helt sjukt egentligen. De frågade inte som tur var!

 
 
J

J

23 mars 2009 20:08

Haha jaa jag vet, de sjukaste är att jag har inte delat me mig av den där filmen, vilket känns absurd attt någon har den.. hahha fan asså.

Wiie jag vill oxå käka på kredit >

http://superhuman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 19 maj 2009 21:21

NU har jag registrerat mitt företag! Wiiiii!!! Det är dock inte helt säkert att jag startar det ändå, men eftersom jag vet att det kan ta en hel oändlighet innan man får sitt företag registrerat och innan företagsnamnet godkänns har jag fått rådet at...

Av Mary - 17 maj 2009 09:47

  I fredags var jag ute och åt lunch med en kund till mig. Han har köpt tidigare och kommer förmodligen att köpa igen. Vi har fått en riktigt bra kontakt redan från första stund och han är en sådan som verkligen kan prata. Han pratar till och med mer...

Av Mary - 14 maj 2009 21:59

Lena Endré är helt fantastiskt vacker och dessutom en av Sveriges bästa skådespelare. Jag bara älskar denna reklam och reklam är annars något jag inte alls brukar tycka om...   ...

Av Mary - 14 maj 2009 21:06

  Plats: Systembolaget, kassa 3, Vasagatan, Stockholm Tid: Torsdag den 14 maj 2009, 18:09   Tänk er senariot... när jag kommer fram till kassan är det kanske sex personer före mig i kön. Det finns bara en kassa öppen och den som står näst i kön för a...

Av Mary - 12 maj 2009 21:56

  att TV-kvällen är så lång. Först Uggly Betty klockan åtta, därefter Desperata... men den tittar jag mest på i brist på annat. Sen kommer Christine, visst är hon väl underbar? Sist men inte minst Brothers and sisters, en av de bästa serierna ever......

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om omröstningar som dessa på denna blogg?
 Tråkiga
 Astråkiga
 Så tråkiga att man bara dör!
 Mjaa okej lite roliga är de kanske
 Roliga
 Så roliga att jag håller på att döööö!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards