Alla inlägg den 5 april 2009

Av Mary - 5 april 2009 22:29

och något som är intressant att se är vilka som har hört av sig och visat att de tycker att det är tråkigt eller vill ha kontakt ändå, kanske frågar om jag bloggar på annat ställe.


Jag har ju haft en hel drös med tjejer som läst hos mig förut men det är väldigt få som faktiskt har skrivit något i mitt sista inlägg. Det gör i och för sig inte så mycket. Jag har lämnat ut den här länken till ett fåtal personer som jag gärna ser följer bloggen. Sådana som jag tycker om och litar på och dem som frågat efter den.


Några tjejer har hört av sig, dem jag har kontakt med utanför bloggen. Dem hade jag ju väntat mig och så någon till. Annars är det mest bara killar som hört av sig och ofta dem man minst av allt anat. Vad konstigt det är ibland, att de som läser bloggen men inte kommenterar så mycket eller är så extremt aktiva, det är ofta dem som uppskattar ens texter mest.

Av Mary - 5 april 2009 21:20

Jag har varit nere och deprimerad ganska så länge nu. Anledningen är primärt mitt arbete, min chef är inte riktigt klok. Nu när våren, ljuset och värmen kommer så sakteliga känns allt lite, lite lättare. Det känns lite skönare och bättre och det känns som om saker och ting är lite enklare att ta itu med. Underbart!


Jag såg en dokumentär i dag på TV2 om några ungdomar i Göteborg. Jag vet inte om jag är hemsk som på något vis gottar mig i andras elände. Det får mig att inse att jag har det ganska bra trots allt, att mina problem inte är av någon större tyngd. Det är skönt att känna så, det är skönt att få perspektiv. Det är ju inte så att jag inte insett det förut men ibland behöver jag påminnas om det. Det är inte heller så att jag förringar mig, mina känslor och hur jag mår, men ibland är det skönt att få känna och inse att det faktiskt inte är så illa.


I veckan ska jag därför se till att komma igång med träningen igen. Det är verkligen hög tid för det! Dessutom ska jag söka minst ett jobb om dagen, även om det inte är mitt drömjobb. Jag ska till råga på allt beställa tapeter till mitt sovrum och se till att börja fixa där inne. Utöver detta ska jag också se till att fixa i ordning på min nya balkong. Wiiii, mitt liv ska fan ta fart igen!

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om omröstningar som dessa på denna blogg?
 Tråkiga
 Astråkiga
 Så tråkiga att man bara dör!
 Mjaa okej lite roliga är de kanske
 Roliga
 Så roliga att jag håller på att döööö!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards