Alla inlägg den 6 april 2009

Av Mary - 6 april 2009 21:50

Jag är en mycket ärlig och rak person och jag strävar efter att vara det också. Det innebär dock inte att jag är elak eller säger saker och ting till folk som är elakt. Jag låter bara inte andra komma undan med dåligt beteende mot mig eller andra. Om jag känner mig illa behandlad så berättar jag det. Jag köper inte dåliga bortförklaringar från andra och framför allt inte från killar jag dejtat.


Hör de inte av sig på ett sätt som jag tycker att de borde tolkar jag det som om de helt enkelt inte är tillräckligt intresserade. Om jag blir tilltalad på ett sätt som jag inte uppskattar så påtalar jag detta. De flesta killar säger att de är raka och uppskattar rakhet, men de flesta har även tyckt att det är lite jobbigt. Jag är inte tjejen som sitter hemma och väntar på att han ska höra av sig igen. Jag kör med öppna kort och raka puckar, som det så fint heter. Märker jag en skillnad så frågar jag och jag vänar mig svar, även om det innebär att svaret är tråkigt. Varför dra ut på något som ändå inte kommer att hålla.


I slutändan brukar de flesta ändå tycka att det är okej att jag är så rak eftersom jag sällan är förebrående eller anklagande. Jag frågar och konstaterar nog snarare fakta. För mig är det skönt för jag vägrar gissa, fundera och analysera vad han nu tycker och tänker. Frågar man så får man svar och klarar de inte av att varken visa med ord eller handling vad de tycker så är de inte för mig.


Brutalt ärlig? Ja och jag skulle inte vilja vara annorlunda!

Av Mary - 6 april 2009 21:19

Ååh vad jag ser fram emot att komma bort lite! Jag längtar verkligen till min weekend på Gotland. Jag åker på Valborgsmässoafton och kommer hem på söndagen och ska där träffa underbara vänner för fest i goda vänners lag. Mina vänner har fått två små söta bäbisar sedan jag träffade dem sist och hunnit totalrenoverat huset inne i Visby. Det ska bli så himla rolgt att träffa dem igen och dessutom möta våren i Visby!


Det här är jag värd!

Av Mary - 6 april 2009 20:52

Det här programmet, vad är det för idioter som ställer upp på att vara med i det? Dessa människor kan ju inte ha någon som helst självinsikt över huvud taget. Det är inte bara det att de faktiskt åker på en sådan resa, jag menar det är ju verkligen illa nog! Det värsta är att de faktiskt går med på att visa upp sig i TV när de väl gör det! Det är för mig obegripligt hur någon med minsta självrespekt kan ställa upp på det.


Att dessutom att spilla ut sin jakt efter kärleken där kvinnorna dissar honom gång på gån som den här Håkan gör är ju helt otroligt! Är det på riktigt att han bokar möten med väktaren som en så kallad Love Coach?


Jo jag vet, det finns otaliga exempel på idotprogram, men man slutar aldrig att förvånas!

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om omröstningar som dessa på denna blogg?
 Tråkiga
 Astråkiga
 Så tråkiga att man bara dör!
 Mjaa okej lite roliga är de kanske
 Roliga
 Så roliga att jag håller på att döööö!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards