Alla inlägg den 12 april 2009

Av Mary - 12 april 2009 20:43

Jag har nog aldrig, nästan i alla fall, sett något så gräsligt fult som foppatofflorna. De är en sådan otrolig styggelse mot allt som heter stil, mode och gud vet i allt! Nu kanske ni tänker att jag är ytlig? Jo det får ni tycka om ni vill, men jag har på allvar ingen som helst försåelse för dessa gräsliga ursäkter till skor.


Nu när våren är här så kryllar det av dem på gator och torg igen! Det är ju snudd på att man mår illa så gräsliga är de. Idag såg jag ytterligare en variant på dessa styggelser, värre än någonsin. Det var ett par vit och rosa zebrarandiga saker på en... ja kvinna tror jag det var. Hon hade dem på sig mitt på ljusa dagen, mitt i stan! Helt tokigt!


För er som skyller på att de är bekväma eller praktiska, VAD SOM HELST ÄR BÄTTRE ÄN DESSA! Det finns hur snygga alternativ som helst till dessa, så varför väljer man att se ut som en idiot? Dessa gräsliga skor borde inte få säljas, de borde inte ens vara tillåtna att ha hemma på tomten eller altan!


SKÄRP ER SVENSKAR, SKÄRP ER! Ibland måste man tänka lite och inte bara följa alla andras idiotiska nyck!

Av Mary - 12 april 2009 11:04

Jag har en profil på en nätdejtningsida. Jag är inte inne särskilt ofta och kan knappast kalla mig aktiv. Jag lade upp den för en tid sedan men ledsnade i princip redan innan jag börjat. Jag fick i alla fall en hel del meddelanden och de flesta verkar ju inte vara helt bakom flötet. Min profil bjuder dock inte in dem som är helt bakom flötet, den skrämmer nog snare bort dem.


Idag loggade jag dock in på sidan och visst hade jag några meddelanden. Det var dessutom en tjej som varit inne på min sida, vilket vanligtvis brukar innebära att det är någon smått svartsjuk tjej som kollar in konkurrensen. Tjejens sida var helt anonym, hade inga öppna kommentarer eller bilder som på något vis skulle kunna avslöja något om henne. Jag funderade dock inte vidare så mycket på det utan gick och åt frukost.


När jag kom tillbaka till datorn hade jag fått ett meddelande från henne. Hon förklarade att hon just loggat in på sin sida som hon inte använt på länge och frågade om jag hittat något roligt där. Jag vet inte om det bara är jag som är paranoid men jag blir genast misstänksam. En hetro tjej som söker tjejer att mejla med på en nätdejtningsida? Näe det är inte så troligt va? I alla fall inte när det i hennes profil är uppenbart att hon söker efter en man. Så min fundering är, vem är den här personen? Någon som känner mig och spelar mig ett spratt?

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om omröstningar som dessa på denna blogg?
 Tråkiga
 Astråkiga
 Så tråkiga att man bara dör!
 Mjaa okej lite roliga är de kanske
 Roliga
 Så roliga att jag håller på att döööö!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards