Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Vi skulle ju inte göra det mer...

Av Mary - 24 april 2009 22:11

Vi hade ju bestämt det, fler gånger om. Vi skulle inte ha sex flera gånger, vi skulle ju bara vara vänner.


Det började från allra första gånen med en flirt och dejting men ganska snart bestämde vi oss för att vi inte var rätt för varandra. Efter en tid med mycket kontakt som vänner skulle vi i alla fall träffas igen. Vi lagade mat, eller... han kom hem till mig och lagade mat. Vi åt middag och drack gott vin, hade det riktigt mysigt och vips så blev det som det blev. Det var första gången vi hade sex. Detta var för 2,5 år sedan och han var fullkomligt fantastisk, han visste precis hur en kvinna skall behandlas. Det var utan tvekan den bästa natten i hela mitt sexuella liv!


Morgonen efter åt vi frukost, tog lång tid på oss och han är den mest omtänksamma personen man kan tänka sig. Hela tiden var vi båda medvetna om att vi bara var vänner med förmåner, ingenting mer. Inga krav, inga förväntingar.


Tiden gick och vi hade fortsatt kontakt och efter ett tag var det då dags igen att träffas... Detta hände ju ett antal gånger. Jag menar, man är ju bara människa och efter att ha fått det jag fick av honom var det ju knappast så att jag hade så mycket att sätta emot. Efter en tid rann vårt sexuella förhållande ut i sanden och båda har dejtat andra. Under hela tiden har vi kunnat prata dejting och förhållanden med varandra utan svartsjuka och liknande. Han är en nära och kär vän vid det här laget. Vi är fortfarande båda singlar men vi hade verkligen bestämt oss för att våra förmåner var lagda åt sidan och ingenting mer än vänskap fanns mellan oss tills för en månad sedan...


Då ringer han vid tolvitiden en fredagsnatt och har ingenstans att ta vägen. Han bor själv så avsides att det enda sättet för honom att ta sig hem är med taxi för 1500 kronor. Hans vän som han skulle sova hos hade försvunnit och svarade inte i telefonen... Så kom han på den briljanta idén att ringa mig, han var ju ändå inte så långt från mig. Jag som är dum nog tror att vi faktiskt ska kunna sova brevid varandra utan att göra mer än att kramas låter honom komma hit.


Natten passerar lugnt och fint och tidig morgon gryr... Jag väcks av en omtänksam hand på magen och så... Damn it! Fan fan fan vi skulle ju inte!


En månad senare idag och nästa sms kommer men denna gång har jag fan lärt mig min läxa! Nope, jag är inte på min favoritkrog där han "råkar" hålla hus ikväll och han kan INTE sova här som vän! Så det så!

 
 
E

E

25 april 2009 11:12

Mhhh.. Varför inte bara ta emot Guds gåva och låta resten vara? (Säkert ett killperspektiv)
/E

http://blogg.aftonbladet.se/4215

 
Ingen bild

Mary

25 april 2009 11:17

Hahaha ja kanske ett killperspektiv men... ja tja kanske jag borde?

 
Ingen bild

Veronica

26 april 2009 00:10

Alltså, jag fattar inte! Sex är skönt, befriande och killen kan sina saker. Ni vet båda att ni inte vill mer - så varför inte tuta och köra?

 
Ingen bild

Mary

26 april 2009 08:42

Veronica:
Näe jag vet, jag fattar det inte alltid själv heller ska jag erkänna. Men jag är väl allt eller inget och i och med att jag inte känner allt för honom så... Det är faktiskt den första gången som jag har kunnat ha en vmf över huvud taget. Det brukar inte gå alls annars. Så även om han kan sin sak så fattas det ju något... eller ja du fattar, eller kanske inte. Hehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 19 maj 2009 21:21

NU har jag registrerat mitt företag! Wiiiii!!! Det är dock inte helt säkert att jag startar det ändå, men eftersom jag vet att det kan ta en hel oändlighet innan man får sitt företag registrerat och innan företagsnamnet godkänns har jag fått rådet at...

Av Mary - 17 maj 2009 09:47

  I fredags var jag ute och åt lunch med en kund till mig. Han har köpt tidigare och kommer förmodligen att köpa igen. Vi har fått en riktigt bra kontakt redan från första stund och han är en sådan som verkligen kan prata. Han pratar till och med mer...

Av Mary - 14 maj 2009 21:59

Lena Endré är helt fantastiskt vacker och dessutom en av Sveriges bästa skådespelare. Jag bara älskar denna reklam och reklam är annars något jag inte alls brukar tycka om...   ...

Av Mary - 14 maj 2009 21:06

  Plats: Systembolaget, kassa 3, Vasagatan, Stockholm Tid: Torsdag den 14 maj 2009, 18:09   Tänk er senariot... när jag kommer fram till kassan är det kanske sex personer före mig i kön. Det finns bara en kassa öppen och den som står näst i kön för a...

Av Mary - 12 maj 2009 21:56

  att TV-kvällen är så lång. Först Uggly Betty klockan åtta, därefter Desperata... men den tittar jag mest på i brist på annat. Sen kommer Christine, visst är hon väl underbar? Sist men inte minst Brothers and sisters, en av de bästa serierna ever......

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om omröstningar som dessa på denna blogg?
 Tråkiga
 Astråkiga
 Så tråkiga att man bara dör!
 Mjaa okej lite roliga är de kanske
 Roliga
 Så roliga att jag håller på att döööö!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards