Direktlänk till inlägg 26 april 2009

I dag ställde jag klockan...

Av Mary - 26 april 2009 09:00

trots att det är söndag och jag hade kunnat sova tills jag vaknade. Problemet är ju att om jag gör det så har ju halva dagen gått innan jag kommit igång och idag måste jag ju till Ikea igen. Det är så typiskt att jag blev tvungen att ta mig till Ikea idag igen, jag var ju där för två veckor sedan. Jag glömde ju att köpa barnsäkerhetsspärrar eller vad det nu heter. Mina vänner jag ska till nästa helg har ju beställt sådana så det är bara att ta sig i kragen och åka dit igen. Uschj och fy!


Därefter måste jag hinna laga mat också. Jo jag vet, det låter ju som om det inte är en så big deal men för mig är det det. Jag ska se till att laga mat så att jag inte behöver köpa lunch ute hela veckan, duktiga jag va?


Jag ska dessutom hinna jobba lite till med min affärsplan, det tar tid och det är mycket man måste ta hänsyn till. Tack och lov för Internet, vad gjorde man förr i tiden egentligen?


Jag vet, ett totalt ointressant inlägg för er att läsa, men men...


NU ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för en resa till Lovely Ikea!

 
 
Ingen bild

Miss V

26 april 2009 21:34

Det var inte alls ointressant. Hoppas du hittade det du skulle på IKEA, det gjorde inte jag så jag var dit i onödan :/

Haha, du är sååååå duktig som lagar mat och stånkar och stå i. Tänk vad en sån som du kan ;)

 
Ingen bild

Mary

26 april 2009 21:50

Hehe så du har också varit på Ikea stackare! Jag hittade i alla fall det jag skulle och var klar ganska så snabbt. Jag var orolig för att det skulle vara sjukt mkt folk men tack vare det underbara vädret så var det ganska så lugnt! Sköönt!

Hehe eller hur?! Jag känner mig väldigt duktig faktiskt, jag har varit sååå produktiv idag! :-P Jag har till och med diskat undan allt utan plåten som jag hade till grönsakerna i ugn, men snart har jag tagit den med ska du se! :-)

 
Ingen bild

Miss V

26 april 2009 21:53

Grönsaker i ugn? Tell me bums! Har du rostat dem? Hur? Vilka?

Nej, det var inte så mycket folk överhuvudtaget i omlopp. Tyvärr var jag tvungen att vara in på varje trädgårdsbutik i hela Nordvästra Skåne (överdriver liiiteee kanske) och där var det massor. Bläh!

 
Ingen bild

Mary

26 april 2009 22:18

Hehe ja massor av grönsaker, brockoli, blomkål, paprika, lök, auborgine, succini... Hmm minns inte om det blev någon mer denna gång. Lite god krydda och in i ugnen! MUMS!!!

Aaah ja jag såg på TV att det var planeringshelg denna helg så att det skulle vara fullt på de där butikerna. Vilken tur att jag inte har en trädgård och inte så mycket andra blommor heller. En tomatplanta på balkongen och en garderobsblomma som farmor kallar den inne. M, den här går inte att ta död på, den behöver varken ljus eller vatten! Hahaha

Men då Miss V, hittade du det du skulle i dessa butiker iaf?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 19 maj 2009 21:21

NU har jag registrerat mitt företag! Wiiiii!!! Det är dock inte helt säkert att jag startar det ändå, men eftersom jag vet att det kan ta en hel oändlighet innan man får sitt företag registrerat och innan företagsnamnet godkänns har jag fått rådet at...

Av Mary - 17 maj 2009 09:47

  I fredags var jag ute och åt lunch med en kund till mig. Han har köpt tidigare och kommer förmodligen att köpa igen. Vi har fått en riktigt bra kontakt redan från första stund och han är en sådan som verkligen kan prata. Han pratar till och med mer...

Av Mary - 14 maj 2009 21:59

Lena Endré är helt fantastiskt vacker och dessutom en av Sveriges bästa skådespelare. Jag bara älskar denna reklam och reklam är annars något jag inte alls brukar tycka om...   ...

Av Mary - 14 maj 2009 21:06

  Plats: Systembolaget, kassa 3, Vasagatan, Stockholm Tid: Torsdag den 14 maj 2009, 18:09   Tänk er senariot... när jag kommer fram till kassan är det kanske sex personer före mig i kön. Det finns bara en kassa öppen och den som står näst i kön för a...

Av Mary - 12 maj 2009 21:56

  att TV-kvällen är så lång. Först Uggly Betty klockan åtta, därefter Desperata... men den tittar jag mest på i brist på annat. Sen kommer Christine, visst är hon väl underbar? Sist men inte minst Brothers and sisters, en av de bästa serierna ever......

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om omröstningar som dessa på denna blogg?
 Tråkiga
 Astråkiga
 Så tråkiga att man bara dör!
 Mjaa okej lite roliga är de kanske
 Roliga
 Så roliga att jag håller på att döööö!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards