Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Jag behöver massage!

Av Mary - 27 april 2009 20:13


Jag har ont i nacken, ryggen och ena axeln nu så det är hög tid att boka tid hos en massör. Så är det när man inte har en stark man som kan massera en. Å andra sidan är min erfarenhet av män och deras massage sådär. Stora ord om massage och sen när de väl har chansen så uteblir den helt, eller i alla falla massagen på rygg, axlar och nacke.


Vad är det med män och massage? Alla tycks ha massageolja hemma minsann men jag undrar vad de har den till för inte tycks de använda den, inte på mig i alla fall. Är jag inte massagevänlig eller? Det har hänt mig ett antal gånger... Fan, what to do? Nej jag får helt enkelt betala för kalaset för som det ser ut just nu finns det inte en enda potentiell gratismassage i närheten, inte av någon jag skulle kunna tänka mig klä av mig för i alla fall.

 
 
Ingen bild

Veronica

27 april 2009 21:23

Jag har alltid fått massage, jag har nog tiggt bra - eller så är jag så oattraktiv så att det inte alls är några svårigheter för dem att göra det de ska göra istället för en massa andra lustigheter :)

Det är dumt att inte få det gratis. Man vill ju ha det så ofta! Hoppas det onda släpper lite, lite iallafall.

 
Ingen bild

Mary

27 april 2009 21:54

Hehe nej du har nog tiggt bra tror jag! :-)

Jag är nog ganska så dålig på att tigga faktiskt. Jag kan ju hinta lite fint, men tigger gör jag nog inte. Sist så sa jag lite fint att jag hade ont i nacken och axlarna. Svaret var att om han inte vore så trött hade han masserat mig. WTF?! Så mycket för att man lånade ut en sängplats! :-D

 
Ingen bild

Veronica

27 april 2009 22:07

Du skulle ha bultat ner honom och sagt att du har så ont att du måste ha hela sängen själv :D

Jag brukar sätta mig med ryggen mot, ta deras händer och sätta dem på axlarna. De brukar fatta då!

 
Ingen bild

Mary

27 april 2009 22:16

Hahaha nej men att du inte berättade för mig hur jag skulle göra för ett halvt liv sedan. Då skulle jag ju inte ha hunnit gå miste om så mycket massage! :-P

 
Ingen bild

Veronica

27 april 2009 22:25

Men jag trodde ju alla fattade att man måste vara pedagogisk med de små liven ;)

 
Ingen bild

Mary

27 april 2009 22:30

Haha ja du har så rätt så, men ibland faller det sig inte bara kanske... Hmm jag måste fundera när jag fick massage sist när jag inte betalade för det... Ouch... det var nog ganska precis två år sedan, illa faktiskt! Jag måste bli bättre på att kräva helt enkelt!

 
Emil

Emil

27 april 2009 23:03

Uj, uj så sent ser en massageexpert detta knådbehov.... för sent ...

http://blogg.aftonbladet.se/4215

 
Ingen bild

Mary

28 april 2009 12:21

Ooh no! Du får helt enkelt titta in på min sida och läsa av mina behov lite oftare! :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 19 maj 2009 21:21

NU har jag registrerat mitt företag! Wiiiii!!! Det är dock inte helt säkert att jag startar det ändå, men eftersom jag vet att det kan ta en hel oändlighet innan man får sitt företag registrerat och innan företagsnamnet godkänns har jag fått rådet at...

Av Mary - 17 maj 2009 09:47

  I fredags var jag ute och åt lunch med en kund till mig. Han har köpt tidigare och kommer förmodligen att köpa igen. Vi har fått en riktigt bra kontakt redan från första stund och han är en sådan som verkligen kan prata. Han pratar till och med mer...

Av Mary - 14 maj 2009 21:59

Lena Endré är helt fantastiskt vacker och dessutom en av Sveriges bästa skådespelare. Jag bara älskar denna reklam och reklam är annars något jag inte alls brukar tycka om...   ...

Av Mary - 14 maj 2009 21:06

  Plats: Systembolaget, kassa 3, Vasagatan, Stockholm Tid: Torsdag den 14 maj 2009, 18:09   Tänk er senariot... när jag kommer fram till kassan är det kanske sex personer före mig i kön. Det finns bara en kassa öppen och den som står näst i kön för a...

Av Mary - 12 maj 2009 21:56

  att TV-kvällen är så lång. Först Uggly Betty klockan åtta, därefter Desperata... men den tittar jag mest på i brist på annat. Sen kommer Christine, visst är hon väl underbar? Sist men inte minst Brothers and sisters, en av de bästa serierna ever......

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om omröstningar som dessa på denna blogg?
 Tråkiga
 Astråkiga
 Så tråkiga att man bara dör!
 Mjaa okej lite roliga är de kanske
 Roliga
 Så roliga att jag håller på att döööö!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards